WARNING : 2025-2026 version of the course specifications
|
|||||
PLPS1201-1 | |||||
Pédagogie appliquée 2
|
|||||
Duration :
|
|||||
Stages Q1 (2 semaines) et Q2 (2 semaines) : 96h Internship Ateliers de formation professionnelle : 84h Pr Technopédagogie (Q1) : 12h Th |
|||||
Number of credits :
|
|||||
|
|||||
Lecturer :
|
|||||
Stages Q1 (2 semaines) et Q2 (2 semaines) : Maud Beets, Aurelia Castillejos, Romy Conzen, Laurence Daubercies, Sabine Godechard, Julie Halleux, Isabelle Hamonic, Stéphanie Legisa, Sylvie Poizat, Emmanuelle Remy, Salomé Renard, Vincent Vanderheyden, Murielle Vandeven
Ateliers de formation professionnelle : Aurelia Castillejos, Romy Conzen, Laurence Daubercies, Sabine Godechard, Isabelle Hamonic, Stéphanie Legisa, Emmanuelle Remy, Geneviève Stassart Technopédagogie (Q1) : Valérie Segond |
|||||
Coordinator :
|
|||||
Sabine Godechard | |||||
Language(s) of instruction :
|
|||||
French language | |||||
Units courses prerequisite and corequisite :
|
|||||
Prerequisite or corequisite units are presented within each program | |||||
Learning unit contents :
|
|||||
Not available | |||||
Stages Q1 (2 semaines) et Q2 (2 semaines)
|
|||||
Merci de cliquer sur le lien ci-dessous afin de consulter les engagements pédagogiques :
Lien vers les engagements pédagogiques |
|||||
Ateliers de formation professionnelle
|
|||||
Merci de cliquer sur le lien ci-dessous afin de consulter les engagements pédagogiques :
Lien vers les engagements pédagogiques |
|||||
Technopédagogie (Q1)
|
|||||
Merci de cliquer sur le lien ci-dessous afin de consulter les engagements pédagogiques :
Lien vers les engagements pédagogiques |
|||||
Learning outcomes of the learning unit :
|
|||||
Prerequisite knowledge and skills :
|
|||||
Planned learning activities and teaching methods :
|
|||||
Mode of delivery (face to face, distance learning, hybrid learning) :
|
|||||
Recommended or required readings :
|
|||||
Assessment methods and criteria :
|
|||||
Work placement(s) :
|
|||||
Organizational remarks :
|
|||||
Contacts :
|
|||||