|
WARNING : 2025-2026 version of the course specifications
|
|||||
| PLPS1201-1 | |||||
Pédagogie appliquée 2
|
|||||
|
Duration :
|
|||||
| Stages Q1 (2 semaines) et Q2 (2 semaines) : 96h Internship Ateliers de formation professionnelle : 84h Pr Technopédagogie (Q1) : 12h Th |
|||||
|
Number of credits :
|
|||||
|
|||||
|
Lecturer :
|
|||||
| Stages Q1 (2 semaines) et Q2 (2 semaines) : Aurelia Castillejos, Laurence Daubercies, Sabine Godechard, Camille Haan, Julie Halleux, Isabelle Hamonic, Stéphanie Legisa, Sylvie Poizat, Elodie Remy, Elodie Remy, Emmanuelle Remy, Myriam Sarlet, Geneviève Stassart, Vincent Vanderheyden
Ateliers de formation professionnelle : Aurelia Castillejos, Romy Conzen, Laurence Daubercies, Sabine Godechard, Camille Haan, Julie Halleux, Isabelle Hamonic, Stéphanie Legisa, Sylvie Poizat, Elodie Remy, Emmanuelle Remy, Myriam Sarlet, Geneviève Stassart, Vincent Vanderheyden Technopédagogie (Q1) : Carine Latour |
|||||
|
Coordinator :
|
|||||
| Sabine Godechard | |||||
|
Language(s) of instruction :
|
|||||
| French language | |||||
|
Organisation and examination :
|
|||||
| All year long, with partial in January | |||||
|
Units courses prerequisite and corequisite :
|
|||||
| Prerequisite or corequisite units are presented within each program | |||||
|
Learning unit contents :
|
|||||
| Not available | |||||
|
Stages Q1 (2 semaines) et Q2 (2 semaines)
|
|||||
| Merci de cliquer sur le lien ci-dessous afin de consulter les engagements pédagogiques :
Lien vers les engagements pédagogiques |
|||||
|
Ateliers de formation professionnelle
|
|||||
| Merci de cliquer sur le lien ci-dessous afin de consulter les engagements pédagogiques :
Lien vers les engagements pédagogiques |
|||||
|
Technopédagogie (Q1)
|
|||||
| Merci de cliquer sur le lien ci-dessous afin de consulter les engagements pédagogiques :
Lien vers les engagements pédagogiques |
|||||
|
Learning outcomes of the learning unit :
|
|||||
|
Prerequisite knowledge and skills :
|
|||||
|
Planned learning activities and teaching methods :
|
|||||
|
Mode of delivery (face to face, distance learning, hybrid learning) :
|
|||||
|
Recommended or required readings :
|
|||||
|
Assessment methods and criteria :
|
|||||
|
Work placement(s) :
|
|||||
|
Organizational remarks :
|
|||||
|
Contacts :
|
|||||