WARNING : 2023-2024 version of the course specifications
|
|||||
PLPC3202-1 | |||||
Stages dans le 1er degré du tronc commun et dans la section de transition
|
|||||
Duration :
|
|||||
Stage dans le 1er degré commun (2 semaines - Q1) : 48h Internship Stage dans le 1er degré commun + 3e année de la section de transition (2 semaines - Q2) : 48h Internship |
|||||
Number of credits :
|
|||||
|
|||||
Lecturer :
|
|||||
Stage dans le 1er degré commun (2 semaines - Q1) : Charlyne Audin, Valérie Centi, Vincent Furnelle, Dorothée Jardon, Anne Vrancken
Stage dans le 1er degré commun + 3e année de la section de transition (2 semaines - Q2) : Charlyne Audin, Valérie Centi, Vincent Furnelle, Dorothée Jardon, Anne Vrancken |
|||||
Language(s) of instruction :
|
|||||
French language | |||||
Organisation and examination :
|
|||||
All year long, with partial in January | |||||
Units courses prerequisite and corequisite :
|
|||||
Prerequisite or corequisite units are presented within each program | |||||
Learning unit contents :
|
|||||
Not available | |||||
Stage dans le 1er degré commun (2 semaines - Q1)
|
|||||
Merci de cliquer sur le lien ci-dessous afin de consulter les engagements pédagogiques :
Lien vers les engagements pédagogiques |
|||||
Stage dans le 1er degré commun + 3e année de la section de transition (2 semaines - Q2)
|
|||||
Merci de cliquer sur le lien ci-dessous afin de consulter les engagements pédagogiques :
Lien vers les engagements pédagogiques |
|||||
Learning outcomes of the learning unit :
|
|||||
Prerequisite knowledge and skills :
|
|||||
Planned learning activities and teaching methods :
|
|||||
Mode of delivery (face to face, distance learning, hybrid learning) :
|
|||||
Recommended or required readings :
|
|||||
Assessment methods and criteria :
|
|||||
Work placement(s) :
|
|||||
Organizational remarks :
|
|||||
Contacts :
|
|||||