|
WARNING : 2025-2026 version of the course specifications
|
|||||
| PLEP3201-1 | |||||
Ateliers de formation professionnelle et Didactique
|
|||||
|
Duration :
|
|||||
| Ateliers de formation professionnelle : 84h Pr Didactique (inter)disciplinaire en Préparation physique et sécurité dans une perspective de pratique professionnelle (Q1) : 12h Th Technopédagogie (Q2) : 12h Th |
|||||
|
Number of credits :
|
|||||
|
|||||
|
Lecturer :
|
|||||
| Ateliers de formation professionnelle : Pierre Bury, Céline Fievez, Olivier Hennen, Michel Horin, Bérengère Lange, Arnauld Mertens, Laurent Simic, Ingrid Thomas
Didactique (inter)disciplinaire en Préparation physique et sécurité dans une perspective de pratique professionnelle (Q1) : Bérengère Lange Technopédagogie (Q2) : Jérôme Foguenne |
|||||
|
Coordinator :
|
|||||
| Bérengère Lange | |||||
|
Language(s) of instruction :
|
|||||
| French language | |||||
|
Organisation and examination :
|
|||||
| All year long, with partial in January | |||||
|
Units courses prerequisite and corequisite :
|
|||||
| Prerequisite or corequisite units are presented within each program | |||||
|
Learning unit contents :
|
|||||
| Not available | |||||
|
Ateliers de formation professionnelle
|
|||||
| Merci de cliquer sur le lien ci-dessous afin de consulter les engagements pédagogiques :
Lien vers les engagements pédagogiques |
|||||
|
Didactique (inter)disciplinaire en Préparation physique et sécurité dans une perspective de pratique professionnelle (Q1)
|
|||||
| Merci de cliquer sur le lien ci-dessous afin de consulter les engagements pédagogiques :
Lien vers les engagements pédagogiques |
|||||
|
Technopédagogie (Q2)
|
|||||
| Merci de cliquer sur le lien ci-dessous afin de consulter les engagements pédagogiques :
Lien vers les engagements pédagogiques |
|||||
|
Learning outcomes of the learning unit :
|
|||||
|
Prerequisite knowledge and skills :
|
|||||
|
Planned learning activities and teaching methods :
|
|||||
|
Mode of delivery (face to face, distance learning, hybrid learning) :
|
|||||
|
Recommended or required readings :
|
|||||
|
Assessment methods and criteria :
|
|||||
|
Work placement(s) :
|
|||||
|
Organizational remarks :
|
|||||
|
Contacts :
|
|||||