WARNING : 2023-2024 version of the course specifications
|
|||||
PLPC3105-1 | |||||
Équité (unité d'enseignement portée par l'Université de Liège)
|
|||||
Duration :
|
|||||
Philosophie de l'éducation : 10h Th Sociologie de l'éducation : Introduction à l'équité des systèmes scolaires : |
|||||
Number of credits :
|
|||||
|
|||||
Lecturer :
|
|||||
Philosophie de l'éducation : Corentin Tresnie
Sociologie de l'éducation : Corentin Tresnie Introduction à l'équité des systèmes scolaires : Corentin Tresnie |
|||||
Coordinator :
|
|||||
Corentin Tresnie | |||||
Language(s) of instruction :
|
|||||
French language | |||||
Organisation and examination :
|
|||||
Teaching in the first semester, review in January | |||||
Units courses prerequisite and corequisite :
|
|||||
Prerequisite or corequisite units are presented within each program | |||||
Learning unit contents :
|
|||||
Not available | |||||
Philosophie de l'éducation
|
|||||
Merci de cliquer sur le lien ci-dessous afin de consulter les engagements pédagogiques :
Lien vers les engagements pédagogiques |
|||||
Sociologie de l'éducation
|
|||||
Merci de cliquer sur le lien ci-dessous afin de consulter les engagements pédagogiques :
Lien vers les engagements pédagogiques |
|||||
Introduction à l'équité des systèmes scolaires
|
|||||
Merci de cliquer sur le lien ci-dessous afin de consulter les engagements pédagogiques :
Lien vers les engagements pédagogiques |
|||||
Learning outcomes of the learning unit :
|
|||||
Prerequisite knowledge and skills :
|
|||||
Planned learning activities and teaching methods :
|
|||||
Mode of delivery (face to face, distance learning, hybrid learning) :
|
|||||
Recommended or required readings :
|
|||||
Assessment methods and criteria :
|
|||||
Work placement(s) :
|
|||||
Organizational remarks :
|
|||||
Contacts :
|
|||||